27 Окт. 2014

Доставка на канцеларски материали: УД 11-1/2014

Номер-МО: 
Преди 01.10.2014 г.
Състояние на процедурата: 
Завършила процедура

Описание на процедурата:

Доставка на канцеларски материали в изпълнение на рамково споразумение № С-57/11.12.2013 г., сключено от ЦООП към Министерство на финансите.

Състояние на обществената поръчка: Сключен договор № УД 11-1/08.08.2014 г. с „Роел-98“ ООД, гр. София.

Вид на ОП: Чл. 93б, ал. 3 от ЗОП

Допълнителна информация:

1. Обявление за възложена поръчка (Директива 2004/18/ЕО)

 - IDна документа  25618804 (Линк: http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=618804&newver=2)

2. Гаранцията за изпълнение на договор № УД 11-1/08.08.2014 г. е освободена в пълен размер на 05.11.2014 г., с писмо рег. номер № 21-28-226/05.11.2014 г. 

Гаранцията за изпълнение е освободена на основание чл.63, ал.1 от ЗОП и в изпълнение на чл.23 от договора.

Публикувано на 20.11.2014 г.: Информация за изпълнението на договор за обществена поръчка 634228 (линк: http://www.aop.bg/case2.php?newver=2&mode=show_doc&doc_id=634228

 

Файлове: 
Име на файлРазмерДата на публикуване
Microsoft Office document icon Плащане57.5 KB31/10/2014
Microsoft Office document icon Плащане46.5 KB31/10/2014
Microsoft Office document icon Плащане50 KB31/10/2014
Microsoft Office document icon Плащане45 KB31/10/2014
Microsoft Office document icon Плащане45 KB31/10/2014
Microsoft Office document icon Плащане43.5 KB31/10/2014
PDF icon Плащане26.8 KB12/11/2014
PDF icon Плащане15.47 KB12/11/2014
Microsoft Office document icon Плащане, изпратено с трето коригиращо писмо, техен рег.№ 1176/10.11.2014, наш рег № 21-28-226/14.11.2014 42 KB14/11/2014
PDF icon Плащане по договор11.81 KB18/11/2014
PDF icon Плащане по договор14.95 KB18/11/2014
PDF icon Плащане по договор11.9 KB18/11/2014