21
Окт.
2014
Доставка и инсталация на хардуер и базов софтуер необходими за работата на обновената АИС „е-Документооборот”
Номер-МО:
Публикувана-27.08.2014 г.
Номер-АОП:
Състояние на процедурата:
Завършила процедура
Описание на предмета на поръчката: Доставка и инсталация на хардуер и базов софтуер необходими за работата на обновената АИС „е-Документооборот” по проект в изпълнение на Договор № 13-32-12/28.01.2014г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление" на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК)
Вид на ОП: Открита по ЗОП
Файлове:
Име на файл | Размер | Дата на публикуване |
---|---|---|
![]() | 2.22 MB | 21/10/2014 |
![]() | 569.87 KB | 21/10/2014 |
![]() | 980.64 KB | 21/10/2014 |
![]() | 1.02 MB | 21/10/2014 |
![]() | 571.04 KB | 14/11/2014 |